Bostad Sverige

Sök

lördag 30 oktober 2021

Avisering från Google – sälja fastighet

Google
sälja fastighet
Direktuppdatering 31 oktober 2021
WEBB
Sälja fastighet som ingår i dödsbo - Familjens Jurist
Arvskifte, bouppteckning, partiellt arvskifte, dödsbo, dödsbolagfart, delägare, arvingar, universella testamentstagare, lagfart, Lantmäteriet.
Facebook Twitter Flagga som irrelevant
Kan en fastighet som jag har begränsad rätt att sälja bli föremål för utmätning? - Familjens Jurist
Kan en fastighet som jag har begränsad rätt att sälja bli föremål för utmätning? Mina föräldrar vill att jag ska ärva en fäbodvall som gått i arv. Jag ...
Facebook Twitter Flagga som irrelevant
Sälja min fastighet med 3 lgh
Sälja min fastighet med 3 lgh. I e-tjänsten kan du som har e-legitimation gratis se detaljerad information om din egen fastighet, till exempel ...
Facebook Twitter Flagga som irrelevant
underhandsförsäljning fastighet
**Underhandsförsäljning kan vara försäljning genom mäklare. Att sälja en bostad underhand innebär att bostaden förmedlas via mäklarens egna kanaler, ...
Facebook Twitter Flagga som irrelevant
Visa fler resultat | Redigera inställningarna för Alerts
Du har fått det här e-postmeddelandet eftersom du prenumererar på varningar från Google Alerts.
RSS Ta emot den här varningen som RSS-flöde
Skicka feedback

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar