Bostad Sverige

Sök

lördag 2 december 2017

Avisering från Google – villa

Google
villa
Direktuppdatering 3 december 2017
NYHETER
Räddningstjänsten larmades till huset sydost om Vetlanda, mellan Vetlanda och Nye, vid 04.20-tiden på morgonen. Larmet ska ha kommit från en granne som upptäckt branden, enligt räddningstjänsten inre befäl. När räddningsstyrkorna kom till platsen brann det så kraftigt att rökdykare inte kunde gå in ...
Google Plus Facebook Twitter Flagga som irrelevant
WEBB
Kontakt Villa Solbacken - Bokning, information och offertförfrågning
Oavsett om ni önskar en storslagen fest eller en konferens i en rogivande atmosfär, så har Villa Solbacken något att erbjuda. Varmt välkommen till oss!
Google Plus Facebook Twitter Flagga som irrelevant
lucka 2
Vinden inte bara yr runt en massa snö. Den ylar och ryter och fullkomligt tar andan ur mig direkt när jag slår upp dörren. Jag får streta och ta i med alla mina krafter för att få igen den bakom mig. Dubbelvikt tar jag mig fram, steg för steg, tills jag når boklådan som står på träbänken utanför skyltfönstret.
Google Plus Facebook Twitter Flagga som irrelevant
Visa fler resultat | Redigera inställningarna för Alerts
Du har fått det här e-postmeddelandet eftersom du prenumererar på varningar från Google Alerts.
RSS Ta emot den här varningen som RSS-flöde
Skicka kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar